Friday, October 2, 2009

Koir Seri Segara

2 comments:

  1. good repuatation....keep it up next year...

    ReplyDelete
  2. Salam sejahtera Encik Wahi saya berminat dengan koir, oleh kerana sy belum pernah menceburi bidang ini saya ingin meminta bantuan Encik untuk memberi sendikit komen tentang teknik yang digunakan jenis koir
    http://www.youtube.com/watch?v=HQxHxloG854#
    memandangkan ia adalah koir jenis antarabangsa sy agak keliru sama ada ia dikira sebagai koir atau nyanyi kumpulan.. kerana berasa hairan dengan jenis koir mereka gunakan.

    untuk pengetahuan encik saya akan menyertai koir bagi persatuan kelab saya di kolej. dan pengalaman saya terhadap koir masih mentah saya sangat mengharapkan seorang yang profesional dalam bidang ini memberi tunjuk ajar. terima kasih

    ReplyDelete